Presentatie over NAH en verslaving

De Noorderbrug verzorgt een presentatie over NAH en verslaving op het Hersenletselcongres 2011

Gedragswetenschapper Monique Yntema van De Noorderbrug verzorgt op maandag 14 november een lezing over NAH en verslaving op het Hersenletselcongres in Ede. De Noorderbrug is vorig jaar in samenwerking met Verslavingszorg Noord Nederland een innovatieproject gestart gericht op de ondersteuning en begeleiding van NAH-cliënten met verslavingsproblematiek.

In het project wordt gezamenlijk opgetrokken. Kernpunten van de aanpak zijn vroegtijdige signalering, het bespreekbaar maken met de cliënt en multidisciplinaire samenwerking.

NAH en verslaving was één van de presentaties tijdens het symposium Parels en Diamanten. Binnenkort verschijnt op inrtanet meer informatie over dit innovatieve project.

Het jaarlijks terugkerende HersenletselCongres richt zich op professionals die in hun werk te maken hebben met de behandeling of ondersteuning van mensen met niet aangeboren hersenletsel. In samenwerking met Hersenstichting Nederland organiseert AXON leertrajecten ook dit jaar hét HersenletselCongres.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp , .