VrijUitActief, informatiemarkt

De VrijUitActief, die op 8 oktober a.s. plaatsvindt, is een informatiemarkt voor kinderen en volwassen met een beperking of chronische ziekte. Op deze dag kunnen zij kennismaken met een breed aanbod van sport en andere vormen van vrijetijdsbesteding. Verenigingen en clubs uit Overijssel, Flevoland en van de Noordveluwe die hun activiteit willen presenteren zijn van harte welkom.

Geïnteresseerde organisaties kunnen zich aanmelden via Anniek van Vilsteren, via a.van.vilsteren@vogellanden.nl of 038 498 11 11 of Tineke Haan van MEE IJsseloevers, via t.haan@meeijsseloevers.nl of 038 455 46 46. De folder van de VrijUitActief is te vinden op www.vogellanden.nl.

Voor jong en oud is er tijdens de VrijUitActiefmarkt volop gelegenheid om verschillende en heel uiteenlopende sporten, spellen en creatieve activiteiten uit te proberen. Denk aan paardrijden, dansen, rolstoelhockey, -tennis en –korfbal, houtbewerken en boogschieten. Dit jaar heeft de VrijUitActief speciale aandacht voor het fietsen met ondere andere handbikes en ligfietsen. Ook de landelijke campagne ‘Heel Nederland fietst’ sluit aan bij de VrijUitActief. Meer informatie over deze campagne is te vinden op www.heelnederlandfietst.nl.

De VrijUitActiefmarkt vindt plaats in De Vogellanden, centrum voor revalidatie, aan de Hyacinthstraat 66a in Zwolle. De organisatie is in handen van MEE IJsseloevers en DeVogellanden. Voor aanmelding van verenigingen en clubs of voor meer informatie: zie www.vogellanden.nl.

Folder VrijUitActief

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp , .