Activiteitencentrum Hattem zoekt vrijwilligers

HATTEM – Op Activiteitencentrum Bloemensteijn, van Stichting Interakt Contour, in Hattem komen jongeren met een lichamelijke handicap en/of niet aangeboren hersenletsel. Deelnemers doen werkzaamheden die afhankelijk zijn van hun mogelijkheden, doelen en interesses, waarbij ze uitdaging zoeken om hun zelfstandigheid kunnen vergroten.

Er is een prachtige houtwerkplaats, een keramiekatelier, computerafdeling en fitnesszaal. De jongeren kunnen aan de gang met thema’s als muziek, tuin, koken, fotografie, kaarsen maken, creatief zijn en discussie. Rondom deze thema’s worden leuke activiteiten georganiseerd. Maar we komen soms handen tekort.

Uw ondersteuning geeft de deelnemers de mogelijkheid om wat meer tijd te nemen om nieuwe dingen uit te proberen in de activiteiten. Samen timmeren, leren computeren, gezellig een boodschapje doen, een stukje fietsen, producten uit de activiteiten in het winkeltje verkopen, of net die extra persoonlijke aandacht geven: dit kost allemaal tijd en aandacht.

Hebt u zin en tijd om bij ons te helpen en de handen uit de mouwen te steken voor onze deelnemers? En bent u creatief, muzikaal of technisch, handig met computers, of enthousiast over deze doelgroep? Dan zijn we op zoek naar u.

Langskomen om kennis te maken of bellen naar Activiteiten Centrum Bloemensteijn kan elke werkdag tussen 08.30 uur en 16.30 uur. U vindt Activiteiten Centrum Bloemensteijn aan de Waag 2, 8051 VG, te Hattem. Het telefoonnummer van het activiteiten centrum is tel: 038-4446811.

Dit bericht is geplaatst in NAH cafe, Nieuws en heeft als onderwerp .