Apeldoorns Ontmoetingscafé organiseert informatie avond

NAH cafeApeldoorns Ontmoetingscafé voor mensen met Niet-Aangeboren-Hersenletsel

1 Oktober bent u weer van harte welkom bij het Nah café. We hebben dan een informatie avond op de agenda staan. Er zijn verschillende instellingen aanwezig die informatie neer leggen over wat ze te bieden hebben. U kunt u vragen bij ze kwijt of advies in winnen.

Het is natuurlijk ook altijd mogelijk om gezellig een borrel drinken en/of met elkaar in gesprek te gaan. Activiteiten zijn vrijblijvend en er zijn geen kosten aan verbonden. Voor de hapjes en drankjes vragen wij wel een vergoeding. Daarnaast staat er ook een biljart, hier kan op gespeeld worden voor een kleine vergoeding.

Wanneer: iedere eerste zaterdag van de maand

Komende data: 1 Oktober

5 november

3 December

Wij van het NAH café hopen u op één van onze avonden te kunnen verwelkomen. En neemt u gerust uw partner, een vriend of familielid mee.

Locatie:

Het NAH-café is in +punt Beekpark richting Roggestraat 35 (ingang aan de Vosselmanstraat tegenover de brandweer)
7311 CA Apeldoorn
Tel: (055) 578 76 35

Busroute:

Vanaf het station rijdt stadsbus 3 rijkskantoren/Apenheul naar de bibliotheek. Het café is tegenover de brandweer.

Contactpersonen:

Niki Binnendijk

nbinnendijk@wisselwerk.nu

Danny Roelofs

d.roelofs@philadelphia.nl

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp , .