CVA Jongeren weekend 2011

Namens de Samenwerkende Hersenletsel Verenigingen nodigt de werkgroep jonggetroffenen van de CVA vereniging “Samen verder” u uit om deel te nemen aan ons ‘Jongerenweekend’ van vrijdag 11 november van 19:30 uur tot en met zondag 13 November 2011 14:00 uur.

Waar
Het weekend vindt plaats in het
Best Western Parkhotel Putten,
Harderwijkerstraat 14,
3881 EH Putten
(telefoonnummer van het hotel 0341-461850
(http://www.parkhotelputten.nl/).

Thema van dit weekend: Leven vanuit Mogelijkheden
Hoe zet je negatieve gedachtes om naar positief denken.
Uit onderzoek is gebleken dat de geest grote invloed heeft op het lichamelijke lichamelijke welzijn.
Je geest, ofwel het denken, kun je zelf besturen. In de training krijg je handvatten om meer invloed te hebben op deze aansturing in positieve richting.

Je kan ervoor kiezen wat je denkt en gelooft!!

Mindset
Van: “het overkomt me” naar ‘ik sta aan het stuur van mijn leven’.
Van: “Ik kan het niet” naar ‘Wat kan ik wel’.
Van: “heb ik weer” naar ‘oké,dit heb ik en dit wil ik ermee’

Je kent vast wel mensen die ondanks allerlei beperkingen, vol geluk in het leven staan.
Hoe doen ze dat?

De training “leven vanuit mogelijkheden ” gaat over jouw knop vinden voor een positieve mindset, en de gave van zien wat er WEL is.
Met NLP vind je manieren om op een andere, productievere, manier naar jezelf en naar de wereld te kijken.

Voor wie bestemd?
Voor alle leden van de CVA-vereniging, de Afasie Vereniging en Cerebraal, die ouder zijn dan 20 en jonger dan circa 55. Zowel de getroffenen als de partners zijn welkom. Je mag dus gewoon gezellig met z’n tweetjes komen.
Ben je geen lid van één van de verenigingen en je wilt toch deelnemen dan kun je twee dingen doen: of je wordt lid van één van de SHV-verenigingen, of je betaalt de kostprijs van € 287 per persoon. Leden van de SHV-verenigingen betalen een eigen bijdrage van € 145.-per persoon, inclusief koffie, thee, ontbijt, lunch, diner en overnachting. De drankjes die je ’s avonds gebruikt zijn voor eigen rekening.

Meer informatieMeer informatie vind u op de site van de CVA vereniging Samen verder
www.cva-samenverder.nl/index.php?pagina=jongweek11

Voor een inschrijfformulier kunt u gebruik maken van de volgende link.
www.cvanet.nl/Forms/formJong2011.html

Mocht de link niet meteen werken druk dan de rechtermuisknop in en selecteer hyperlink openen of kopieer de link in de Internet adresbalk van je browser.

Graag tot ziens in Putten,

Werkgroep Jong getroffenen CVA vereniging

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp .