DRANG gaat over de worsteling met taal.

DRANG gaat over de worsteling met taal. Het gedoe rondom het verlangen om echt contact te kunnen maken met iemand. Wat kun je elkaar zeggen voorbij de taal? Hoe spreek je je uit over twijfel, durf, angst, liefde enpassie? En wat doe je met het verlangen om dat allemaal samen met iemand te delen? Over dat soort momenten gaat DRANG. Een voorstellingals een rauwe uitnodiging om je uit te spreken.

Een spannend samenspel van dans, muziek theater en beeldende kunst waarin spelers met verschillende artistieke achtergrond zich op elkaars terrein wagen.

Mede door Julia Woike’s persoonlijke ervaringen met afasie (een taalstoornis ten gevolge van hersenletsel) benadrukt zij het onvermogen om met woorden naar buiten te brengen wat men wil zeggen. Een speler van Drang heeft afasie en legt daarmee de talige beperking van communicatie tussen mensen bloot.

DRANG wordt mogelijk gemaakt met financiële steun van het Prins Bernhard Cultuurfonds en Afasievereniging Nederland
Speellijst en reserveringen
7 april 20.00 uur Try-out
Campustheater, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Kapittelweg 33, Nijmegen
Reserveren info@rauwewoord.nl
7,50 euro en 5 euro met studenten kaart
10 april 20.00 uur Première
De Lindenberg,Steigerzaal, Nijmegen
Reserveren 024-3273737 en via www.delindenberg.com
15,00euro inclusieftheatertoeslag
17 april 16.00 uur
Posttheater Arnhem
Reserveren 026-4460553 en via www.posttheater.nl
15, euroinclusief theatertoeslag
1 mei 20.00 uur
De Bres, Schoolstraat 4,Leeuwarden
Reserveren info@rauwewoord.nl
15,00 euro

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp .