Dreamnight op Neeltje Jans

In 2004 is Deltapark Neeltje Jans partner geworden van stichting Dreamnight at the zoo. Deze stichting organiseert wereldwijd eenmaal per jaar in alle deelnemende parken een avond voor gezinnen met zieke of gehandicapte kinderen. Dit jaar zal Deltapark Neeltje Jans ook weer haar deuren openen voor deze gezinnen!

Naast al onze eigen attracties worden er op deze avond verschillende leuke activiteiten georganiseerd, zo is er een springkussen aanwezig, echte sportwagens waarin de kinderen mee mogen rijden, kinderboerderijdieren die ook geknuffeld mogen worden, ezeltje rijden, er is muziek, de kinderen kunnen geschminkt worden en nog veel meer leuke en gezellige verrassingen. Spectaculair wordt het zeker! Mogelijk kunnen een aantal kinderen niet aan alle activiteiten deelnemen.

In samenwerking met het ziekenhuis / revalidatiecentrum waar uw kind onder behandeling is of de stichting / school waar uw kind bij is aangesloten, willen wij u, met uw gezin, uitnodigen voor deze avond. De avond zal plaatsvinden op 27 mei 2011. Het park is voor u geopend van 18.30 uur tot 22.00 uur. De hele avond (toegang, activiteiten, drankjes, etc.) is voor u en uw gezin gratis. Wij doen er alles aan om al onze gasten een fantastische en onbezorgde avond te bezorgen!

Indien u onze geweldige Dreamnight wil bezoeken, wil ik u vragen dit vóór 1 mei kenbaar te maken aan Deltapark Neeltje Jans. Op Neeltje Jans weten we zo vooraf hoeveel gasten we mogen ontvangen. Dit kunt u doen door u aan te melden op www.dreamnightatneeltjejans.nl Indien u geen gebruik kunt maken van internet kunt u onderstaande antwoordstrook invullen en deze retourneren aan Deltapark Neeltje Jans. LET OP: Via internet ontvangt u een bevestiging, via de post niet! Wanneer u de antwoordstrook inzendt wordt u automatisch op de lijst gezet!

Mocht u meer willen weten over Deltapark Neeltje Jans, dan verwijs ik u naar de internetsite www.neeltjejans.nl. Indien u meer informatie wenst over de stichting dreamnight at the zoo, verwijs ik u naar www.dreamnightatthezoo.nl.

Hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Edwin Goetheer, Britta de Wolff, Ellen van Schaik en Marjolijn Essenburg

Wij willen de Dreamnight op Deltapark Neeltje Jans komen bezoeken op 27 mei 2011.

Naam gezin: Fam_____________________________________________________________

Naam ziekenhuis / revalidatiecentrum / stichting / school: NAH Stichting, Vereniging Cerebraal/ SHON

Aantal volwassenen:__________________. Aantal kinderen:__________________________

U kunt deze strook in een gefrankeerde envelop zenden aan:

Deltapark Neeltje Jans. Postbus 100. 4328 ZJ Burgh-Haamstede.

Indien u niets instuurt kunnen wij u helaas ook niet doorlaten op 27 mei 2011.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp .