Gluren bij de buren een inspiratiebron voor Niet Aangeboren Hersenletsel

Woensdagmiddag 2 oktober 2013 bij de Twijn in Zwolle.

Doel van deze conferentie Een unieke gelegenheid voor professionals en managers om zich te laten inspireren tijdens de ruim 45 workshops. Uitwisseling van best practices en aanwezige kennis en kunde op het gebied van Niet Aaangeboren Hersenletsel draagt bij aan verbetering van de kwaliteit van zorg. Als we samen aan behandeling, begeleiding, revalidatie, re-integratie, nazorg en participatie voor deze grote groep werken, kunnen we veel meer bereiken. Dat is het uitgangspunt voor deze conferentie.

Wat kunt je verwachten?

Vanuit de regio’s Groningen, Drenthe, Overijssel, Flevoland en Gelderland laten professionals vanuit verschillende perspectieven zien hoe zij vorm en inhoud geven aan NAH zorg. In één middag met ruim 45 workshops alwaar succesvolle praktijkervaringen gepresenteerd en besproken worden.

Voor wie?

De conferentie is interessant voor alle professionals en managers die werken met en voor mensen met een NAH. Praktische informatie Datum: woensdagmiddag 2 oktober 2013 Tijd: van 13.00 – 17.00 uur Plaats: De Twijn onderwijscentrum, locatie Hengeveld College aan de Dr. Hengeveldweg 2 te Zwolle Kosten: € 35,-. Aanmelden: Vanaf mei 2013 kan je je aanmelden = betalen via www.NAHoverijssel.nl

Reserveer 2 oktober 2013 in je agenda en hou de sites en nieuwsbrieven in de gaten!

Met vriendelijke groet, Annemieke Buiting, Meike van Dieren, Monique Kuijpers, Marja Steegenga, Natska Jansen en Mariëlle Zwaga.

Meer weten? Neem contact op met ons via glurenbijdeburen@nahoverijssel.nl

Dit bericht is geplaatst in NAH cafe, Nieuws. Bookmark de permalink.