informatiemarkt niet aangeboren hersenletsel Ede op 29 maart

Eén op de vier inwoners van Nederland krijgt ooit in zijn of haarleven met een hersenaandoening te maken. Het leven van deze mensen verandert hierdoor ingrijpend.

Wij nodigen u graag uit voor de informatiemarkt over Niet Aangeboren Hersenletsel.
Mensen met hersenletsel, familie, vrienden, organisaties en andere belangstellenden worden uitgenodigd om deze markt te bezoeken.

Doel
Op deze markt presenteren organisaties zich op het gebied van hulpverlening, ondersteuning, behandeling vrijwilligerswerk, revalidatie, wonen, werken, scholing en vrijetijdsbesteding in Ede en omstreken, die mensen met NAH en hun omgeving veel te bieden hebben. Voor professionals is de markt een uitstekende gelegenheid om te netwerken.

Waar en wanneer
De informatiemarkt wordt gehouden op dinsdag 29 maart a.s. van 16.30 – 19.30 uur in het gebouw van Icare, Stationsweg 114 in Ede.

Organisatie

Deze informatiemarkt wordt georganiseerd vanuit Stichting NAH Gelderland, regio Gelderse Vallei. Deelnemende organisaties in het regio-overleg Gelderse Vallei zijn: Boogh, CVA keten, Icare, Interakt-Contour, Klimmendaal, Malkander (afdeling mantelzorg), Stichting NAH Gelderland, Siza en MEE Veluwe.

Het is de afsluiting van een cursus voor mantelzorgers onder regie van Stichting NAH Gelderland. Kijk voor meer informatie op www.stichtingnahgelderland.nl.

Vragen/informatie
Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met:

• Annemieke Buiting van Stichting NAH Gelderland via info@stichtingnahgelderland.nl
  • Sowina Alkemade van MEE Veluwe via sowina.alkemade@meeveluwe.nl

Graag tot dinsdag 29 maart a.s.!

Dit bericht is geplaatst in NAH cafe. Bookmark de permalink.