Informatiemarkt Niet Aangeboren Hersenletsel in Veenendaal op 23 mei

Vanuit de organisaties die samenwerken binnen Stichting NAH Gelderland en de CVA keten wordt de informatiemarkt georganiseerd.
In Nederland hebben ruim 600.00 mensen enige vorm van hersenletsel. Hier komen jaarlijks ruim 135.00 mensen bij. Hersenletsel verandert het leven van de getroffene maar ook dat van hun naasten. Om professionals en inwoners van Veenendaal kennis te laten maken met de hulp en ondersteuning die in hun gemeente beschikbaar is, organiseert Stichting NAH op dinsdag 23 mei een informatiemarkt. De markt zal geopend worden door Wethouder mw Overduin.

Revalidatie, (vrijwilligers)werk, behandeling, begeleiding, ondersteuning, dagbesteding, er zijn veel mogelijkheden. Organisaties uit Veenendaal en omgeving laten zien wat zij mensen met niet-aangeboren hersenletsel kunnen bieden.
De informatiemarkt vindt plaats op 23 mei van 19.30 tot 21.30 uur in gebouw Boogh, Nijverheidslaan 6 in Veenendaal. Mensen met hersenletsel en naasten en andere belangstellenden zijn van harte uitgenodigd deze markt te bezoeken. Voor professionals is de markt een uitstekende gelegenheid om te netwerken.

Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met Sietske Ras van Interaktcontour: email s.ras@Interaktcontour.nl.

Dit bericht is geplaatst in NAH cafe. Bookmark de permalink.