informatiemarkt niet aangeboren hersenletsel op 20 april in Apeldoorn

Eén op de vier inwoners van Nederland krijgt ooit in zijn of haar
leven met een hersenaandoening te maken. Het leven van deze mensen
verandert hierdoor ingrijpend.
Wij nodigen u graag uit voor de informatiemarkt over Niet Aangeboren Hersenletsel. Wilt u deze markt ook onder de aandacht brengen bij uw familie, deelnemers, cliënten, medewerkers en andere belangstellenden?

Doel
Op deze markt presenteren organisaties zich op het gebied van hulpverlening, ondersteuning, vrijwilligerswerk, revalidatie, wonen, werken, scholing en vrijetijdsbesteding in Apeldoorn en omstreken, die mensen met NAH en hun omgeving veel te bieden hebben. Voor professionals is de markt een uitstekende gelegenheid om te netwerken.

Waar en wanneer
De informatiemarkt wordt gehouden op maandagavond 20 april a.s. van 20.00 tot 21.30 uur in het ontmoetingscentrum het Kristal, Distelvlinder 200 in Apeldoorn.

Organisatie
Deze informatiemarkt wordt georganiseerd door een werkgroep die de cursussen NAH voor mantelzorgers georganiseerd heeft in Apeldoorn. Deze cursussen vallen onder regie van stichting NAH Gelderland. Kijk voor meer informatie op www.stichtingnahgelderland.nl.

Vragen/informatie
Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met:
• Miranda Berenschot van Siza via e-mail miranda.berenschot@siza.nl.
• Karin van Ophem van PJG, e-mail k.vanophem@pjg.nu
• Karin Fennes van de Kap, e-mail k.fennes@dekap.nl
• Danielle Bruins of Gretha Visserman van MEE Veluwe, e-mail danielle.bruins@meeveluwe.nl en gretha.visserman@meeveluwe.nl.

Graag tot maandagavond 20 april a.s.!

Dit bericht is geplaatst in informatie. Bookmark de permalink.