NAH cafe Doetinchem, 13 maart

NAH cafe

De lente zit in de lucht! Voel je dat ook?? Heerlijk dat zonnetje.

13 februari hadden we een supergezellig Valentijns-café. Leuk sfeertje, er zijn mooie foto’s gemaakt! Ze moeten nog ontwikkeld worden, we zullen er voor zorgen dat dit zo snel mogelijk voor elkaar komt. De bezoekers hebben op grote rode harten van papier ingevuld wat voor hen liefde inhoudt. Er waren prachtige uitingen bij.

Wij konden alle teksten niet oplezen doordat de microfoon het bij de Gruitpoort begeven had. Nu heb ik beloofd dat ik de teksten van alle harten zou overnemen en naar jullie allemaal zou mailen. Maar helaas is er in mijn vakantie iets misgegaan waardoor ze zijn zoekgeraakt. Sorry daarvoor! Enige dat dus rest zijn een aantal mooie foto’s van de “hartenboom”. Volgende keer beter.

13 Maart komt er aan. Eerst wil ik je graag nog eens herinneren aan de benefietwedstrijd voor de Pelgrimstocht van José Espinola. Ik heb enige tijd geleden hierover een mail gestuurd. In de bijlage stuur ik de flyer nog eens mee ter info.

Dan is er de 13de ook weer een NAH café. Zonder thema dit keer. Gewoon gezellig wat drinken en bijpraten. We hopen op weer een leuke  en gezellige avond. Aan ons zal het niet liggen, wij zijn er!

En er is iets heel lekkers voor bij de koffie. Het recept van dat lekkere hapje krijg je er zondag bij…

Wat NAH café Gruitpoort

Wie Mensen met NAH en een introduce(e); mantelzorger, partner, familielid, vriend, begeleider

Wanneer 13 maart van 19.00 uur tot 22.00 uur

Waar In de foyer van de Gruitpoort in Doetinchem

Kosten Gratis entree, een drankje kost  € 1,50

Tot zondag, hartelijke groet namens NAH café Gruitpoort.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp .