NAH én meedoen… een droom om waar te maken!

Op zaterdag 24 september organiseert de SHON met de NAH Stichting van 10.00-12.30 uur de gratis werkconferentie ‘NAH en meedoen’ in de Hof van Wageningen. Alle mensen die persoonlijk of professioneel betrokken zijn bij Niet Aangeboren Hersenletsel (NAH) zijn die dag welkom om over acht knelpunten oplossingen te formuleren. Schrijf u in en help om de dromen van NAH-ers vorm te geven!

Mensen getroffen door een hersenletsel, willen het liefst doorgaan met hun gewone leven: meedoen in gezin, vrienden- en familiekring, op school, het werk en in de samenleving. Dit blijkt niet eenvoudig. Wat vanzelfsprekend was, lijkt een onbereikbare droom. An Cremers, bestuurslid van de Stichting Hersenletsel Organisaties Nederland (SHON): ‘De werkconferentie is bedoeld om de kracht van mensen met NAH te mobiliseren. Alleen als de mensen zich zelf zichtbaar kunnen maken, kan de maatschappij rekening met ze houden.’

Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp , , .