Uitreiking hersenbokaal

“Werknemers, meldt uw werkgever nu aan!”

De Hersenstichting reikt op 24 november 2011 voor het vijfde achtereenvolgende jaar de Hersenbokaal uit en is hiervoor op zoek naar werkgevers met een voorbeeldfunctie.  De prijs wordt jaarlijks toegekend aan díe werkgever die zich het meeste heeft ingespannen om een werknemer met een hersenaandoening in dienst te nemen of te houden.

De Hersenstichting zoekt daarom werknemers met beperkingen door een hersenaandoening, die alle steun en medewerking van hun werkgever hebben gekregen om aan het werk te blijven of te komen. Een jury zal op grond van hun ervaringsverhalen beoordelen wie de prijs verdient. Naast de juryprijs is er ook een publieksprijs. De films van 5 genomineerde werkgevers zullen in het najaar op de website www.hersenstichting.nl komen te staan, waarbij elke bezoeker van de website zijn stem kan uitbrengen.

Beide prijswinnaars krijgen een bedrag van 5000 euro. Dit bedrag mag gebruikt worden voor doelen op het gebied van maatschappelijke participatie van mensen met een hersenaandoening.

Werknemers kunnen hun werkgever tot 10 juni a.s. aanmelden via www.hersenstichting.nl

Voor meer informatie over de Hersenbokaal kunt u terecht bij Annet Wielemaker, 070-3024741, awielemaker@hersenstichting.nl

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.