Zorgcentrum Confiance

Een heleboel mensen en collega zorg aanbieders kennen ons nog niet. Wij zijn een dagbesteding die insteekt op de behoefte van jongeren naar het
werken met techniek.

Bij ons is het belangrijk dat er in het autobedrijf niet op een hoog tempo gewerkt hoeft te worden en we zijn erg kleinschalig daardoor krijgen jongeren de kans om alle facetten die binnen het automotive vak aan de orde komen te leren. En de begeleiding is bijna 1 op 1 omdat we het stukje veiligheid ook erg belangrijk vinden en we wel de hele dag met machines werken.  Kijkt u rustig eens op de website rond en ook zeker op de eigen site van het autobedrijf.

of http://www.totaalservicewagenaar.nl/

Ik wil u er ook op attenderen dat wij nog plek hebben in de dagbesteding binnen het autobedrijf. Afhankelijk van de dag is er plaats voor 1 en soms zelfs nog 2 jongeren.
U bent ook van harte welkom om eens een kijkje bij ons te komen nemen. Belt u dan wel even van te voren voor het maken van een afspraak.

Met vriendelijke groet,
Zorg en Leer Centrum Confiance

Miranda Wagenaar
Dit bericht is geplaatst in Nieuws en heeft als onderwerp , , .